Sandvigå 7 4007 Stavanger
Telefon: 91783173 Send oss e-post
KFU går live

I dag 9.nov kl.19.00 sender KFU live på Facebook. Guro Brakstad og Anne Kristin Bruuns er de to flotte foredragsholderne vi har fått inn til å snakke om temaet " Å være foreldre til digitale barn".

Opplever du å komme til kort i møte med ungdommenes ekstreme interesse for gaming eller sosiale medier?

Kjenner du i blant på frustrasjon over tidsbruk og oppgitthet over de mange krangler på hjemmebanen?Du er ikke alene.

Etter flere tilbakemeldinger ønsker vi i Kommunalt Foreldreutvalg Stavanger å gi tenåringsforeldre mer kunnskap om hvordan kommunisere med barna om den digitale hverdagen og styrke relasjonen til tenåringene.

Foredraget "Å være foreldre til digitale barn" holdes live på Facebook mandag 9.november 2020, kl.19.00.Det vil være mulighet til å sende inn spørsmål underveis og i etterkant av foredraget. I tillegg vil foredraget ligge tilgjengelig på KFU sin Facebook side i en uke etter sendingen.Tilbudet er gratis og passer til alle foreldre med barn på ungdomstrinnet.

Vi har engasjert familieterapeut og eier av Samtaleverkstedet Guro Brakstad som har over 15 års erfaring i arbeid med ungdom, samt veiledning av foreldre. Gjennom foredraget vil hun intervjue gamermamma og politiker Anne Kristin Bruns, som selv har stått i mange stormer i møte med sønnens gaming - interesse»

Link til foredraget her: https://www.facebook.com/KfuStavanger/posts/3458670764226346