Publisert: 29. september 2023 | Sist endret: 29. september 2023 | Forfatter: Unni Brekka Ugland

Elevrådets

De siste tre ukene har elevrådet på skolen arrangert fotballturnering. Det har vært mye aktivitet på fotballbanen og det liker vi. Alle klasser stilte lag, og det skulle være mixed med jenter og gutter.

I går var det finale og klasse 9D vant over klasse 10B. I dag stod kampen mellom vinnerlaget og lærerne for tur. Klasse 9D vant 2-0 over lærerlaget, GRATULERER til klasse 9D. Bernt var dommer sammen Sondre som er i studentpraksis på skolen for tiden. Godt publikum heiet frem det beste laget og det var god stemning både på, og rundt banen.

Etter kampen var det utdeling av pølser til alle på skolen og det smakte godt.

Takk til elevrådet for arrangementet og takk til miljøteamet og studentene som hjalp til med grilling og servering av pølser.

Vi ønsker alle en riktig god høstferie :-)