Vi har nye websider på -> www.nped.no skoler, barnehager og høyere utdanning.
Telefon: 90978912 Send oss e-post
Redaktør: Ole Christian Wold Haavik
Vi planlegger NPeDtilBett2022!

Nå kan du snart melde deg på NPeDs tur til Bett 2022! Etter å ha konferert med smittevernekspertise og foretatt en risikovurdering, har vi gått i gang med å planlegge tur til London i januar.
BETT-messen (https://uk.bettshow.com/) blir arrangert onsdag 19. januar til fredag 21. januar.
Vi starter turen med en samling tirsdag kveld. Programmet ellers vil ha noen endringer fra det vi har hatt tidligere år, blant annet vil de tradisjonelle skolebesøkene ikke la seg gjennomføre. Det endelige programmet vil bli delt når det foreligger seinere i høst. Vi vil fortsette å ha fokus på møte med ulike miljøer/edtech-aktører og deling av god praksis og digital kompetanse i læring.
Turen tilpasses gjeldende smittevernregler og smittesituasjonen hjemme og i London. Det er full refusjon på bestillingen frem til 15. november. Vi anbefaler at du sjekker vilkårene i egen reiseforsikring, i tilfelle kansellering etter den tid. Vi følger med på situasjonen fremover og ved betydelige endringer her, tar vi en ny vurdering før fristen.
Vi gleder oss!