Vi har nye websider på -> www.nped.no skoler, barnehager og høyere utdanning.
Telefon: 90978912 Send oss e-post
Redaktør: Ole Christian Wold Haavik
Påmelding til studieturen til Bett er i gang!

Nå er NPeD igjen klar for tur til Bett og London. BETT 2023 blir arrangert 29.-31. mars neste år og vi håper mange blir med oss på studietur i 2023. Påmeldinga til studieturen er nå i gang og vi håper å kunne få dele opplevelser, erfaringer og lærerike minner med deg.

Studieturene til Bett har blitt stadig mer populære år for år, og i 2020 måtte vi si stopp ved 180 påmeldte. Fagsamling, koding på UCL, besøk hos Google, arrangement med Apple, foredrag, kulturvandring, erfaringsdeling og mange ulike sosiale arrangement er noe av det du har kunnet oppleve på studieturen vår de siste årene, i tillegg til Bett. Og ikke minst de lokale skolebesøkene, noe mange har gitt gode tilbakemeldinger på.

Selve Bett-messa blir arrangert i perioden onsdag 29. mars til fredag 31. mars. NPeD starter som vanlig studieturen i 2023 med en sosial samling på kvelden mandag 27. mars og tilbyr ulike faglige og sosiale arrangementer både onsdag, torsdag og fredag. Programmet for 2023 vil bli lagt ut så snart det er klart.

I år har vi to hoteller som du kan velge mellom. Vårt faste hotell gjennom alle år Hotel St.Giles (3-stjerner) som er sentralt beliggende i Bedford Avenue, Bloomsbury eller Radisson Blu Edwardian Kenilworth (4-stjerner) som ligger kun 50 meter fra British Museum. Hotellene ligger kun 3 minutters spasertur fra hverandre og 5 minutters gange fra livlige Oxford Street. Muligheten for å kunne oppleve London også i fritiden denne uka, er derfor veldig stor.
Mer informasjon om og påmelding til studieturen finner du her
Håper vi treffes med NPeD på Bett 2023!

Mvh Reiselederne