Forside
8. trinn
9. trinn
10. trinn
Timeplaner - alle trinn og klasser
Timeplaner - 2023/2024
Fravær / permisjon
Pålogging - ansatt
Påloggingsside (intern side)
Foreldrearrangerte turer

Foreldrearrangerte turer skal legges i feriene.

Fylkesmannen hadde følgende uttalelse 04.04.16 om gratisprinsippet og skoleturer arrangert av foreldre og skriver på sine blant annet følgende:

Må leggjast utanfor skoletida.

Dersom foreldra sjølv vel å arrangere turar på frivillig basis for elevane, er det ikkje å rekne som ein skoletur. Det er viktig at dei som arrangerer ein slik tur er medvitne om ansvaret dei tek på seg som turarrangør. Når ein dreg på tur med mange ungdommar som ein ikkje kjenner er det viktig å ha gjort risikovurderingar, sørgja for forsikringar, ha meg seg nok ansvarlege vaksne og ha eitt sett av reglar som er alle er kjende med. For ein slik tur gjeld ikkje gratisprinsippet og turen må leggjast utanfor skoletida. Kommunen og skolen si oppgåve er å sørgje for at elevane får den opplæringa dei har krav på. Skoleåret skal strekke seg over 38 veker, og det er fastsett kor mange timar elevane skal ha i dei ulike faga i fag- og timefordelinga for Kunnskapsløftet.

Skolens ordenesreglement gjelder ikke på foreldrearrangerte turer, og det gjør heller ikke målene i LK06.

Avspasering av skoletid, lærere som er med osv er skolens innblanding og det blir definert som en skoletur.