Forside
8. trinn
9. trinn
10. trinn
Timeplaner - alle trinn og klasser
Timeplaner - 2023/2024
Fravær / permisjon
Pålogging - ansatt
Påloggingsside (intern side)
Praksisskole

Øygard ungdomsskole har inngått partnerskapsavtale med Universitetet i Stavanger(UIS).Dette innebærer at Øygard ungdomsskole vil være praksisskole for studenter som går på grunnskolelærerutdanningen.

Å være praksisskole innebærer at studentene vil bli knyttet til fem praksislærere på Øygard ungdomsskole som vil gi studentene en rettledet praksis, vurdert praksis og variert praksis.For å kunne gi studentene en mest mulig variert praksis, vil studentene få mulighet til å være til stede og observere hos andre lærere på skolen. På denne måten vil studentene erfare variert lærerarbeid.

Alle skolens lærere blir definert som praksisskolelærere, og mange av skolens elever vil derfor få stifte bekjentskap med studentene.

Vi ønsker studentene velkomne til Øygard!