Forside
8. trinn
9. trinn
10. trinn
Timeplaner - alle trinn og klasser
Timeplaner - 2023/2024
Fravær / permisjon
Pålogging - ansatt
Påloggingsside (intern side)

CISV inviterer til åpent hus på Øygard ungdomsskole søndag 7. juli kl. 15-17

CISV er en politisk og religiøst uavhengig fredsorganisasjon med avdelinger i over 60 land. Siden 1951 har CISV arbeidet for å skape en bedre verden gjennom å bringe unge mennesker sammen på internasjonale barne- og ungdomsleirer.
CISV Rogaland arrangerer internasjonal ungdomsleir på Øygard Ungdomsskole fra 21. juni til 13. juli. Skolebygget er dessverre stengt for andre i denne perioden.
Alle er velkommen til OPEN DAY 7. juli for å lære mer om CISV og treffe ungdommer fra hele verden!

Vi har i år valgt å stramme inn reglene for bruk av mobiltelefoner. Fra i år av skal ikke elevenes mobiltelefon sees eller høres. Blir den sett eller hørt, må eleven gi fra seg mobiltelefonen sin til den voksne. Mobiltelefonen får eleven tilbake ved skoleslutt. Dette gjøres for at skolemiljøet skal være trygt og godt for alle elever. Hilsen ledelsen på skolen.