Tjensvollveien 54 Postadr: Tjensvoll skole, Postboks 8069, 4068 Stavanger
Telefon: 51 83 91 00 Faks: 51 83 91 10 Send oss e-post
Redaktør: Anita Legland
http://www.udir.no/Laringsmiljo/Bedre-laringsmiljo/Hjem-skole-samarbeid/filmer-om-hjem-skole-samarbeid/film-nar-barnet-har-det-vanskelig/ Ingen lenker i samlingen
Oppdatert smittesituasjonen - Tjensvoll skole

Nesten alle elever og ansatte på 1. trinn og i 7A er testet og så langt er det ingen nye smittetilfeller.

Vi ser at det er en stigende smitte i regionen vår og beredskapsledelsen i Stavanger kommune følger utviklingen nøye.

Flere skoler har de siste dagene opplevd å få elever og ansatte i karantene der også vår skole er berørt.

Tusen takk til både elever, foresatte og ansatte for at dere følger godt opp smittevernstiltak som tilstrekkelig avstand, håndvask og det å være hjemme ved luftveissymptomer.

Skulle skolen komme på rødt nivå må vi gjøre endringer. (ref smittevernveileder datert 25.03.2021)
Blant annet må vi ha mindre kohorter enn dem vi har nå.

Vi vil prioritere full dag for elever på 1. – 4. trinn.

Elever på mellomtrinnet (5. - 7.) vil få undervisning på skolen halv dag og hjemmeskole halv dag.

Dette skyldes plassmangel og prioritering av full skole for elever på småtrinnet. SFO vil ha full åpning.

.