Tjensvollveien 54 Postadr: Tjensvoll skole, Postboks 8069, 4068 Stavanger
Telefon: 51 83 91 00 Faks: 51 83 91 10 Send oss e-post
Redaktør: Anita Legland
http://www.udir.no/Laringsmiljo/Bedre-laringsmiljo/Hjem-skole-samarbeid/filmer-om-hjem-skole-samarbeid/film-nar-barnet-har-det-vanskelig/ Ingen lenker i samlingen
Åpen dag - informasjon

Åpen dag har i over 30 år vært en tradisjon på Tjensvoll skole. Det er skolens, elevenes, ansattes og foresattes solidaritetsaksjon til å hjelpe barn i en annen del av verden. Vi er glad for at vi skal gjenoppta denne tradisjonen igjen.
Elevrådet har bestemt at årets prosjekt støtter barn i Laos.

Selv om vi er på grønt nivå og er uten restriksjoner, vil vi likevel gjøre en forandring for å gjøre det så trygt som mulig når mange samles. Derfor har vi i år besluttet å gjennomføre Åpen dag over to ettermiddager. I tillegg oppholder vi oss trinnvis på tildelte rom.

▪              Åpen dag gjennomføres over 2 ettermiddager
▪              Hele trinnet er sammen i 4 tildelte klasserom (sine egne og klasserom i samme korridor)
▪              Tidspunkt 17.30 – 18.45. (Vi har redusert tidspunkt med 15 min fra opprinnelig planlagt.)

onsdag 17.11 (17.30 - 18.45)             torsdag 18.11 (17.30 - 18.45)
1. trinn                                                3. trinn
2. trinn                                                5. trinn
4. trinn                                                7. trinn
6. trinn

Foresatte i hver klasse bidrar etter avtale med:
▪              kaker
▪              kaffe
▪              følge opp trinnet i salg/aktivitet/loddsalg

I år gjennomfører ikke elevene noe loddsalg i forkant av Åpen dag.  Det blir heller ikke felles loddtrekning på fruktkurvene i gymsalen påfølgende dag.

Det betyr at inntektene til Hei Verden kun hentes fra denne samlingen gjennom skolens salg av mat, drikke, produkter og lodd.
Vi gjennomfører loddtrekning av fruktkurvene i hver klasse , alle gjennomfører loddtrekning ca kl. 18.30.

Vi benytter vipps under Åpen dag.

.