Tjensvollveien 54 Postadr: Tjensvoll skole, Postboks 8069, 4068 Stavanger
Telefon: 51 83 91 00 Faks: 51 83 91 10 Send oss e-post
Redaktør: Anita Legland
http://www.udir.no/Laringsmiljo/Bedre-laringsmiljo/Hjem-skole-samarbeid/filmer-om-hjem-skole-samarbeid/film-nar-barnet-har-det-vanskelig/ Ingen lenker i samlingen
Åpning av Tretoppen lekeplass

Elevene på Tjensvoll skole, 7. trinn har vært med på å inspirere til en flott lekeplass ved Mosvannet.

I dag fikk elevene møte selveste ordfører Kari Nessa Nordtun. De fikk reflekser, boller og juice.

Fadderklassene på 3. trinn fikk være med på åpningen til stor stas. Elevene danset blime dansen for alle fremmøte, de var kjempeflinke!

Ordføreren holdt en liten tale og elevene Caroline og Jona fikk klippe av snoren. Det ble en høytidelig åpning av Tretoppen lekeplass.

Ordføreren var glad for at lekeplassen var blitt en del av naturen og naturen blir en del av læringen.

Hun takket elever på Tjensvoll skole for deltakelse og inspirasjon, hun takket også arkitekter og prosjektleder Kine Marie Krogh Olesen.

Tusen takk for at vi fikk være med å bidra til denne flotte lekeplassen.

Main Image
Bilde 1 av 9