Tjensvollveien 54 Postadr: Tjensvoll skole, Postboks 8069, 4068 Stavanger
Telefon: 51 83 91 00 Faks: 51 83 91 10 Send oss e-post
Redaktør: Anita Legland
http://www.udir.no/Laringsmiljo/Bedre-laringsmiljo/Hjem-skole-samarbeid/filmer-om-hjem-skole-samarbeid/film-nar-barnet-har-det-vanskelig/ Ingen lenker i samlingen
Juleinformasjon

Det er snart juleferie.

Vi har hatt en fin desember der mange juleaktiviteter har preget gode morgenstunder og uteaktiviteter. Sist fredag gikk hele skolen rundt juletreet. Det var kjekt.

Flere klasser har hatt julefrokost eller julegrøt der foresatte har hjulpet godt til. Tusen takk for støtte.

.Her er en oversikt over skole- og SFO dagene den nærmeste tid;
Tirsdag 20.12 inviterer 2. trinn elever og ansatte til julesamling i Tjensvoll kirke. Dersom foresatte ønsker å delta, vil det være noe plass også til dere.
Onsdag 21.12 gjennomfører vi julesangsamling i gymsalen kl. 08.40.
Alle elever slutter skolen kl. 12.15 onsdag. SFO åpner da for elever som går på SFO.
Torsdag 22 og fredag 23. desember har SFO vanlig åpningstider.
I romjulen vil SFO være åpen alle dager med vanlig åpningstider.
Første skole- og SFO dag er tirsdag 3. januar. (Mandag 02.01.23 er planleggingsdag.) Elevene møter kl. 08.30. SFO åpner kl. 07.30.
Vi ønsker alle elever og foresatte en riktig fin juleferie.
Hjertelig hilsen rektor