Velg seksjon Forside
Tjensvollveien 54 Postadr: Tjensvoll skole, Postboks 8069, 4068 Stavanger
Telefon: 51 83 91 00 Faks: 51 83 91 10 Send oss e-post
Redaktør: Anita Legland
http://www.udir.no/Laringsmiljo/Bedre-laringsmiljo/Hjem-skole-samarbeid/filmer-om-hjem-skole-samarbeid/film-nar-barnet-har-det-vanskelig/ Ingen lenker i samlingen
Skidag på 6.trinn

6.trinn fikk æren av å starte en ny tradisjon på Tjensvoll skole. Torsdag reiste spente elever og voksne med buss til Stavtjørn for å gå på ski.

6.trinn fikk æren av å starte en ny tradisjon på Tjensvoll skole. Torsdag reiste spente elever og voksne med buss til Stavtjørn. Elevene hadde på forhånd valgt hvilken aktivitet de ønsket å delta på. Valget stod mellom en langtur på ca.1 mil, en tur på ca 5 km eller skiskole.

Vi kunne ikke fått en bedre dag å dra til fjells på. Sola skinte og det hadde lagt seg et lag med nysnø i løpet av natten. Stemningen var på topp hele dagen. Både elever og voksne storkoste seg med ski på beina og sjokolade i sekken. Tusen takk til foreldre som tok seg fri fra jobb og hjalp oss! Vi hadde ikke klart oss uten.
Main Image
Bilde 1 av 23