Velg seksjon Forside
Tjensvollveien 54 Postadr: Tjensvoll skole, Postboks 8069, 4068 Stavanger
Telefon: 51 83 91 00 Faks: 51 83 91 10 Send oss e-post
Redaktør: Anita Legland
http://www.udir.no/Laringsmiljo/Bedre-laringsmiljo/Hjem-skole-samarbeid/filmer-om-hjem-skole-samarbeid/film-nar-barnet-har-det-vanskelig/ Ingen lenker i samlingen
17. mai

Elever og ansatte er disse dager i full sving med å øve på 17. mai sanger, marsjere, samt øve på å bære flaggborg. Vi hører og ser en god stemning som forteller at vi gleder oss til å feire nasjonaldagen.

Mandag 15. mai er det prøvemarsjering. Vi går fra skolen kl. 12.30. Sammen med oss er også KF-skolen. Ruten blir som i i fjor, Tjensvollveien, Magnus Karlsonsgt., Anders Bærhansgt og tilbake til skolen.Fint om elevene tar med flagg.

Auglend- og Tjensvoll skolekorps går sammen med oss. Dersom foresatte har anledning, er det alltid hyggelig med et heia-rop langs ruta.

På 17. mai har Tjensvoll skole fått oppmøteplass langs Skagenkaien. Skolen går som nummer 20. Elevene møter på Skagenkaien kl 09.20. Barnetoget starter presis kl. 10.00. Det er derfor viktig at alle er på plass senest kl. 09.30.

Etter barnetoget ønsker FAU familier og naboer velkommen til arrangement i skolegården. Der vil også elevrådsrepresentanter på 7. trinn holde 17. mai tale.

Alle ansatte benytter anledningen å ønske elever og familier en riktig fin 17. mai feiring og deretter en god langhelg.

.