Tjensvollveien 54 Postadr: Tjensvoll skole, Postboks 8069, 4068 Stavanger
Telefon: 51 83 91 00 Faks: 51 83 91 10 Send oss e-post
Redaktør: Anita Legland
http://www.udir.no/Laringsmiljo/Bedre-laringsmiljo/Hjem-skole-samarbeid/filmer-om-hjem-skole-samarbeid/film-nar-barnet-har-det-vanskelig/ Ingen lenker i samlingen
Gratis kjernetid i SFO for 2. trinn

Fra august 2023 innføres 12 timers gratis kjernetid i SFO for alle elever på 2. trinn.
I Stavanger kommune vil 12 timer gratis kjernetid tilsvare en 60% plass i SFO.Alle elever på 2. trinn som har 60% plass, får gratis opphold i SFO. For en 100% plass betaler du 40% av full pris.

Priser på SFO-plass for 2. trinn blir:
60% plass: gratis
100% plass: kr. 1075
Matpenger kommer i tillegg.

Det er ikke nødvendig å søke om gratis kjernetid, det gjelder for alle elever på 2. trinn som har SFOplass. Tildelt SFO-plass gjelder til eleven går ut 4. trinn eller til plassen blir sagt opp.
Foreldre kan søke om endring av plasstørrelse i Vigilo etter 1. juni
Det kan i tillegg søkes om lavere pris dersom familien har lav inntekt (inntektsmoderasjon). Søknad
sendes inn via lenke på Stavanger kommunes nettsider etter 1. juni.