Publisert: 02. oktober 2023 | Sist endret: aldri | Forfatter: Ragnhild N. Topstad

Voiebyjoggen 2023

Fredag før høstferien deltok elever og ansatte på Voiebyjoggen. Elevene på 1. og 2.trinn var heiagjeng ute i løypa. De hadde med seg flagg, og heiet alle som deltok fremover med hurrarop og jubelrop. Elevene fra 3. til 7.trinn løp eller gikk gjennom løypa.

De tre beste med rasket tid på hvert trinn fikk premie. Imponerende innsats av både jenter og gutter på trinnene.

I tillegg valgte mange elever å gå for å komme så nær idealtida som mulig. Fem elever greide å treffe idealtida nærmest på sekundet. Utrolig bra! Det ble premie til alle fem.

Premie ble det også til den eller de elevene som valgte å løpe flest av så mange runder de orket. En haug med elever løp både to og tre runder. Noen elever imponerte stort og rakk hele fem og seks runder. Det er utrolig godt gjort!

Alle som deltok ble møtt av jubelrop og stor stemning i målområdet. Tre bord fulle av iskald saft i glass gjorde godt i tørste struper.

Vi gleder oss allerede til neste år!