Publisert: 19. april 2024 | Sist endret: 19. april 2024 | Forfatter: Irmante Buineviciene

Skolekantina

Som en del av innsparingene ved skolen må vi benytte et langt rimeligere betalingssystem i kantina. Det må også være regnskapsmessig innafor. Derfor gjør vi et forsøk med en løsning som andre skoler har benyttet en stund:

• Foresatte vippser 150,-  kr til vippsnr 824538 med navn på elev, etternavn og klasse
  • Eleven får utdelt verdikort på 150,- kr ved skolens kontor. Navn og klasse skrives på kortet og kortet stemples og lamineres.
  • Eleven handler i kantina og det blir klippet for den sum det handles for eks 15,- kr blir en 10-er rute + en 5-er..
  • Eleven har ansvar for kortet og mistet kort er mistet kort, dessverre.
  • Som en ekstra sikkerhet vil det vil være ulike farger på kortene avhengig av trinn. Det vil også være ulike klippesymboler avhengig av hvilken uke.
  • Kantina åpner mandag 28.august.