Besøksadresse:Solaveien 84 4316 Sandnes Postadresse: Postboks 583 4302 Sandnes
Logg inn
For ansatte
Ansatte epost
Dette gjorde barna i vinterferien ved SFO

Vinterferieuken ved SFO var en uke med masse aktiviteter for barna som var påmeldt.

Mandagen reiste barn og barneveiledere fra 2,3 og 4 trinn med rutebuss fra skolen til Mariero for å spille bowling. 1. trinn barna var på skolen og hadde utelekaktiviteter og diverse opplegg på tvers inne.

Tirsdagen ble det rigget opp til den store "Bingodagen"; det vil si at det ble spilt Bingo. Her mikset vi barna fra de eldste trinnene, slik at de fikk sitte sammen med og samarbeide med barna fra 1.klasse. Dette ble en stor suksess, og virket som om barna koste seg, sosialiserte og samarbeidet godt.

Onsdagen fikk alle ved SFO kjøre rutebuss til Forus og Leos lekeland med leking og moro i timevis.

Torsdagen ble benyttet til en tur ned til kinoen i Sandnes hvor alle fikk se filmen "Ender på eventyr"

Fredagen var det matlagedag, hvor alle barna var deltakende ift. matlaging, og rigging til et måltid med varmmat.

Takk for innsatsen til alle barna, samt våre barneveiledere, som står på for barna i alle skolens fridager, og de kjekke dagene i "Heldags-SFO"