1. trinn
Postboks 583 4302 Sandnes
Telefon: 51 97 23 30 Send oss e-post
Redaktør: Therese Melbo Torgersen

Vi minner om at alt fravær skal meldes inn på Transponder meldingsbok (før kl. 07.30)

Iglemyr skole ønsker velkommen til aksjonskveld til inntekt for Hei Verden torsdag 7.november kl. 17-18.30.

Sandnes kommune inviterer til gratis kveldsseminar 24. oktober - Hvordan lykkes med å inkludere alle barn og unge i fellesskapet.

20.-28. september arrangerer Sandnes kommune eventyruke med eventyrsti, trollutstilling og fortellerstund.

Les mer på www.sandnes.kommune.no/eventyruka

Det har vært en god oppstart av skoleåret her på Iglemyr, med stor gjensynsglede for både barn og voksne etter sommerferien. Nå ser vi frem til at ny rektor - Therese - skal starte opp. Hun begynner mandag 2. september. Vår nye avdelingsleder på SFO, Eirik, starter den 25. september. Vi gleder oss:)

Film fra Trygg Trafikk om trygg skolevei

Skolekoret starter opp med øving uke 34, mandag 19. august.

Oppstart til sanggruppen (1. trinn) vil bli mandag i uke 38.

Vår dirigent heter Ruth Trepekuniene og er ansatt ved Sandnes kulturskole.

I Iglemyr skolekor deler vi gruppene inn som følgende:
Sanggruppe: 1 trinn
Juniorkor: 2-3 trinn
Hovedkor: 4-7 trinn

Juniorkoret har noen få ledige plasser og hovedkoret har flere ledige plasser.

Både for hovedkoret, juniorkor og sanggruppe åpnes det for påmelding fra og med i dag. Her gjelder første mann til mølla. Dere får beskjed om deres barn har fått plass eller står på venteliste.

Påmelding for nye medlemmer skjer via link: https://forms.gle/UhcweBHRgs3dghzK6

Spørsmål kan sendes til styreleder, Elisabeth: elirols@yahoo.no

Kommunikasjon skjer via Spond-appen. Dere som er nye blir invitert til Spond-gruppe så snart deres barnhar fått plass. Husk å si i fra til SFO om deres barn er meldt inn i koret.

Øvingstider:
Sanggruppe 1. klasse kl 14.30 - 15.20
Juniorkoret 2.-3. klasse kl 15.30 -16.20
Hovedkoret 4.-7. klasse kl 16.30 -17.30

Alle øvingene foregår i skolens musikkrom. De som har SFO blir levert av voksne på SFO etter behov. Vil også presisere at sanggruppen ikke er et SFO-tilbud, men i regi av Iglemyr Skolekor og Kulturskolen.

Styret i Iglemyr Skolekor