Velg seksjon Snart skolestart
Postboks 583 4302 Sandnes
Telefon: 51 97 23 30 Send oss e-post
Redaktør: Gisle Helbæk
Det er 1 dokumenter i arkivet.

Hei dere,

SFO inviterer til besøksdag for nye 1 klassinger og foresatte. Denne vil være onsdag 05 juni kl. 16.30-17.30. Vi inviterer til besøk inne på den basen barnet skal være på. De voksne som skal jobbe på 1. trinn vil være til stede. Vi ønsker at dere skal få treffe de voksne og se hvor SFO holder til.

Velkommen til din base og uteområdet.

Iglemyr skole hyller mangfoldet i dag på Verdensdagen for Downs.

Hei og velkommen! Vi gleder oss til ta imot dere på Iglemyr skole.

Vi vil gjerne invitere dere til innskolingsdag onsdag 22/5 kl 09:00-11:00. Skolestarterne vil møte rektor, avdelingsleder og noen av lærerne de skal være sammen med til høsten. Mens elevene er i klasserommet vil dere foresatte delta på et informasjonsmøte med rektor og avdelingsleder skole/SFO. Dere får anledning til å spørre om det dere eventuelt lurer på, og så får dere treffe de andre foresatte i klassen.

Ta kontakt dersom noe er uklart.

I ettermiddag ble det arrangert Hei Verden-aksjon på Iglemyr skole. I år går innsamlede penger til landet Bangladesh.

Det er nå mulig å bestille skolemelk for skoleåret 2023/2024.

Bestillingen gjøres på skolelyst.no