Velg seksjon SFO
Postboks 583 4302 Sandnes
Telefon: 51 97 23 30 Send oss e-post
Redaktør: Gisle Helbæk

Velkommen til Iglemyr SFO!

Vi ønsker at all fravær og beskjeder meldes inn på Transponder meldingsbok helst innen kl. 12.

Telefonnummer til basene:

Akvariet:  48 05 04 76
Brua: 46 95 36 21
Båten: 46 94 69 83
Regnbuen: 91 57 01 74
Solsiden: 91 59 81 12

Sara Gacanica, avdelingsleder SFO:
tlf. 98 46 53 49

Epost SFO: iglemyr.sfo@sandnes.kommune.no

Iglemyr skole hyller mangfoldet i dag på Verdensdagen for Downs.

Det nærmer seg påskeferie, og da er det tid for vårrydding i skolens rom for gjenglemte klær. Vi ber derfor alle som savner klær, sko og lignende om å ta en titt i rommet for gjenglemte klær. Det som er igjen på rommet torsdag 4. april vil bli fjernet.

Hver onsdag serverer vi «varm» mat til barna på SFO. I rammeplanen for SFO står det at SFO bør legge vekt på et helsefremmede kosthold og bygge på Helsedirektoratets kostråd, samt legge vekt på bærekraftige matvarer og forbruk. Vedlagt kan dere se en oversikt over rettene som skal serveres i april og mai.

Er du nysgjerrig på å se hva vi har gjort på SFO i vinterferien? Vedlagt ligger bildedryss fra kjekke aktiviteter, både voksenstyrte og etter barnas ønsker.

Vedlagt ligger plan for vinterferien på SFO. Dersom barnet ikke kommer på SFO er det viktig at dere gir beskjed om dette med tanke på planlagte aktiviteter.

Hver onsdag serverer vi «varm» mat til barna på SFO. I rammeplanen for SFO står det at SFO bør legge vekt på et helsefremmede kosthold og bygge på Helsedirektoratets kostråd, samt legge vekt på bærekraftige matvarer og forbruk. Vedlagt kan dere se en oversikt over rettene som skal serveres i februar og mars.