Velg seksjon 2. trinn
Redaktør: Gisle Helbæk

Velkommen til 2. trinn!

Telefon til vårt trinnkontor er: 48 23 70 38

Vi minner om at alt fravær skal meldes inn på Transponder meldingsbok (før kl. 07.30)

Iglemyr skole hyller mangfoldet i dag på Verdensdagen for Downs.

Det ble samlet inn kr. 35 011 på aksjonskvelden - penger som går til prosjektlandet Bangladesh. Godt jobba alle mann!

Denne uka har elevene på mellomtrinnet gjennomført elevundersøkelsen, og nå er det dere foreldre sin tur til å si hva dere mener om læring og trivsel og om skole-hjem-samarbeidet. Håper så mange som mulig av dere har anledning til å svare - tilbakemeldingene til dere foresatte er svært viktige for oss i arbeidet med å skape en god, trygg og lærende skole. Det er kun én foresatt pr. elev som skal svare og som vil motta en sms med lenke til undersøkelsen. Her finner du mer informasjon.

I ettermiddag ble det arrangert Hei Verden-aksjon på Iglemyr skole. I år går innsamlede penger til landet Bangladesh.

I dag, på FN-dagen, var hele skolen invitert til samling i skolens mediatek.

Tidligere i høst sendte et ivrig 2. trinn brev til både rektor og kommunen. De var bekymret for salamanderne i myra ved skolen!