Velg seksjon Forside
Sandvigå 7 4007 Stavanger
Telefon: 91783173 Send oss e-post
Vil du være med meg hjem?

Et spørsmål fylt av magi for alle de som blir spurt – og en kilde til vondt i magen for de barna som aldri får dette spørsmålet. Relasjonsekspert Kjersti Salvesen gir råd om hvordan det kan håndteres.

Kjersti Salvesen stiller gode spørsmål og kommer med ulike tanker og synspunkter knyttet opplevelser av å bli spurt om å få bli med hjem, eller å ikke bli spurt om å bli med hjem. Hvordan få til å inkludere klassevenner utenfor skolen? Kanskje kjenner du deg igjen?

En god spalte til å åpne nye tanker og ideer om hvordan besøk av klassevenner kan gjennomføres eller være med på å skape et godt og trygt skolemiljø.