Publisert: 24. mai 2023 | Sist endret: 24. mai 2023 | Forfatter: Kjetil D. Pedersen

Fantastiske Flekkerøy

Vi på tredje trinn ønsket å dekorere en sti i skogen med morsomme motiver på stein.

Prosjektet startet med at vi gikk på tur til Bestemorsmed for å finne hver vår stein vi kunne pynte. På forhånd hadde vi diskutert ulike temaer til dekorasjon av steinene. Elevene foreslo blant annet dyr, innsekter, emojis, biler og flagg. Tilbake på skolen tegnet og farget elevene steinen slik som de ønsket å dekorere den. Steinene ble deretter malt med vannfast maling i to til tre økter. De var da klargjort til å legges ut på stien.

Neste turdag tok vi med oss steinene og fant en idyllisk sti ned mot Stølsviga. Denne stien pyntet vi med steinene vi hadde dekorert.

Vi oppfordrer alle til å ta en tur innom stien og se resultatet! 🌞

Her er noen bilder av prosjektet: