Høy temperatur og raske tastatur!
Publisert: 02. mai 2024 | Sist endret: 03. mai 2024 | Forfatter: Kevin Bekkerhus

Kikora kickoff!

For den fantastisk start på årets mattemaraton!

Rektor Tormod samlet hele skolen på slaget halv ni og etter noen kloke ord var årets maraton i gang. Hele skolen delte seg i to grupper 1.-3.trinn og 4.-7.trinn og løste oppgaver så både tastatur, chromebooks og internett-serveren "kokte". Pausene ble brukt på å gå eller løpe i skolens Kikora-løype på 1 km. Alle var i aktivitet. Dagen ble avsluttet med aktiviteter på skolen for 1.-4.trinn og for 5.-7.trinn var det aktiviteter borte ved rulleskiløypa og på fotballbanen. Kilometer på gåing, løping, rulleskøyting og sykling registreres og all aktivitet på 60 minutter godkjennes som 3 km. Vi på Flekkerøy skole har i dag tatt et riktig og viktig steg mot å bli best i byen!