Elevkantine

Hvert trinn har tilbud om kantine en dag i uken. Der selges ulike produkter som pizza og tineprodukter. Tineprodukter kan også bestilles gjennom skolemelkordningen til Tine, skolelyst.no.

Varene koster 15,- pr stk. Elevene kan kjøpe klippekort som koster 200kr. Klippekortet kan kjøpes kontant, eller via Vipps av foresatte. Vippsnummeret er #129993. Merk kjøpet med elevens navn og klasse, og send kvitteringen digitalt til eleven som så kan vise denne i kantina.

Kapasiteten på kjøkkenet og produksjon av varer gjør det ikke mulig å betjene mer enn et trinn av gangen, derfor har alle trinn sin egen dag. Ellers er det viktig å huske på disse tingene:

- Ha alltid med niste! Det hender det blir utsolgt for varer/vi  må holde stengt pga sykdom e.l.
- Vis køkultur og ikke opphold deg i kantina når det ikke er ditt trinns dag!
- Ha klar penger (eller bruk klippekort) og prøv å unngå å ha med for store sedler. Vi tar dessverre ikke bankkort.