Publisert: 15. juni 2026 | Sist endret: 23. juni 2026 | Forfatter: Ingvill Stangeland

Sommerhilsen og informasjon om kommende skoleår

Kjære elever og foresatte.

Tusen takk for et godt samarbeid gjennom skoleåret. Vi setter stor pris på den kostruktive dialogen, støtten og innsatsen som både elever, foresatte og ansatte har bidratt med gjennom året. Sammen skaper vi en skolehverdag der elevene kan trives, utvikle seg og lære.
Nå er det endelig tid for en velfortjent sommerferie. Etter et skoleår med innsats, læring  og mange gode fellesopplevelser, håper vi alle får mulighet til å koble av, senke skuldrene og lade batteriene. Sommerferien er en viktig pause fra skole og rutiner, og vi håper den fylles med gode opplevelser, hvile, sol, aktivitet og tid sammen med familie og venner.

Vi ønsker også å takke våre avgangselever på 10. trinn for tiden deres på Holte. Takk for innsatsen, engasjementet og de mange bidragene dere har gitt til skolemiljøet. Vi ønsker dere masse lykke til videre på veien mot nye mål og nye utfordringer.

Vi gleder oss samtidig til å ønske velkommen tilbake til et nytt skoleår til høsten.

Under ser dere kommende års kontaktlærere:

8. trinn
8A: Tore og Tone
8B: Marthe og Sebastian (vikar for Trine G.)
8C: Torunn og Trine
(NB: B og C har byttet navn, ingen endringer på klassegruppen)

9. trinn
9A: Siri og David
9B: Linda og Kirsten
9C: Åseline og Simen
9D: Joakim og Inger

10. trinn
10A: Stian og Cathrine
10B: Silje og Beate
10C: Kjetil G og Ingunn
10D: Dag og Julie

Skolens administrasjon er åpen til og med torsdag 26.juni kl. 15. Skolen holder helt stengt i perioden 27.6 - 2.8, men åpner igjen mandag 3.8. 
Første skoledag er torsdag 13.august.
8. trinn møter 8.30 i trinngården hvor lærerne vil møte dem.

Vi ønsker dere alle en riktig god sommer og en velfortjent ferie. Lad batteriene godt, så ses vi igjen til høsten!
God sommer! 

Mvh

Ruben og Ingvill