Publisert: 15. juni 2026 | Sist endret: 23. juni 2026 | Forfatter: Ingvill Stangeland
Sommerhilsen og informasjon om kommende skoleår
Kjære elever og foresatte.
Tusen takk for et godt samarbeid gjennom skoleåret. Vi
setter stor pris på den kostruktive dialogen, støtten og innsatsen som både
elever, foresatte og ansatte har bidratt med gjennom året. Sammen skaper vi en
skolehverdag der elevene kan trives, utvikle seg og lære.
Nå er det endelig tid for en velfortjent sommerferie. Etter
et skoleår med innsats, læring og mange
gode fellesopplevelser, håper vi alle får mulighet til å koble av, senke
skuldrene og lade batteriene. Sommerferien er en viktig pause fra skole og
rutiner, og vi håper den fylles med gode opplevelser, hvile, sol, aktivitet og
tid sammen med familie og venner.
Vi ønsker også å takke våre avgangselever på 10. trinn for
tiden deres på Holte. Takk for innsatsen, engasjementet og de mange bidragene
dere har gitt til skolemiljøet. Vi ønsker dere masse lykke til videre på veien
mot nye mål og nye utfordringer.
Vi gleder oss samtidig til å ønske velkommen tilbake til et
nytt skoleår til høsten.
Under ser dere kommende års kontaktlærere:
8. trinn
8A: Tore
og Tone
8B: Marthe og Sebastian (vikar for Trine G.)
8C: Torunn og Trine
(NB: B og C har byttet navn, ingen endringer på klassegruppen)
9. trinn
9A: Siri
og David
9B: Linda
og Kirsten
9C: Åseline
og Simen
9D: Joakim
og Inger
10. trinn
10A: Stian
og Cathrine
10B: Silje
og Beate
10C: Kjetil
G og Ingunn
10D: Dag
og Julie
Skolens administrasjon er åpen til og med torsdag 26.juni kl. 15. Skolen holder helt stengt i perioden 27.6 - 2.8, men åpner igjen mandag 3.8.
Første skoledag er torsdag 13.august.
8. trinn møter 8.30 i trinngården hvor lærerne vil møte dem.
Vi ønsker dere alle en riktig god sommer og en velfortjent
ferie. Lad batteriene godt, så ses vi igjen til høsten!
God sommer!
Mvh
Ruben og Ingvill