Velg seksjon Forside
Artikkel
Atrå barne- og ungdomsskole - samfunnshus
Hovedadresse Sandven 1 3656 Atrå Telefon: 41 70 04 13 Send oss e-post
SFO Sandven 1 3656 Atrå Telefon: 469 50 396 - 469 41 279
Redaktør: Jørn Langeland
Utleie samfunnshus

Møter, kulturarrangementer, konfirmasjon eller bryllup ?

Samfunnshuset består av storesal, lillesal, kjøkken og møterom der du kan leie deler eller hele etter avtale.
Skal du leie i skolens sommerferie, må bestilling gjøres før 1. juni.

Utleiepriser inkludert vask av gulv og toaletter

Storesal:         Dag/kveld (Mandag – Søndag)          kr.    700 pr dag/kveld.

Helg (fredag – søndag)                      kr.    2000 pr helg.

Lillesal:           Hverdag (Mandag – Søndag)             kr.    500 pr dag/kveld.
                       Helg (fredag – søndag)                      kr.   1000 pr helg.

Møterom:
                        Mandag – Søndag                              kr.   300 pr dag/kveld.
Kjøkken:
                        Hverdag (Mandag – Søndag)             kr.   500 pr dag/kveld.

Helg (fredag – søndag)                      kr. 1.000 pr helg. (lefsekurs, matkurs etc.)

Hele Samfunnshuset (storesal, lillesal inkludert kjøkken):
                        Hverdag (Mandag – Søndag)             kr. 1.500 pr dag/kveld.
                        Kulturarrangementer                          kr. 500,- pr dag/kveld

Helg (fredag – søndag)                      kr. 4.000 pr helg (fest/bryllup)

Kulturarrangementer                          kr. 2000,- pr helg

Utleiepris inkluderer rengjøring av gulv og toaletter.
Dersom leietaker ikke har ryddet og rengjort stoler og bord tilstrekkelig etter leie vil utleier kunne fakturere leietaker for vask.
I tilfeller der leietaker er en momspliktig bedrift, kommer merverdiavgiften på 25% i tillegg.

For leie ta kontakt på mail: Evy Anne Hvammen på epost: evy.anne.hvammen.andersen@tinn.kommune.no eller på telefon: 417 00 413