Velg seksjon Klasse 2 d
Telefon 2. trinn
Denne uken har vi på 2.trinn hatt påskefrokost/lunsj på skolen. Det smakte utrolig godt! Vi har også hatt mange kjekke påskeaktiviteter i kunst og håndverk. Bli med og se hva klassene har laget.

1., 2., 3. og 4.trinn har hatt besøk av Grete Bekkevold. Hun presentere Iben Sandemose sin bok «Vil du være kjæresten min?»

Denne uken har vi jobbet med komplementærfarger. Disse fargene passer veldig godt sammen. Bli med og se hvor flotte påskeeggene våre ble!

Før vinterferien hadde vi to uker med lesemagi på Sandved skole. Vi kick startet bokukene med en spennende eventyrsti hvor elevene fikk møte flere kjente fortellinger som ble fortalt gjennom dramatisering og sang. I klasserommene lærte vi om forfatter Astrid Lindgren og ble godt kjent med både Pippi Langstrømpe og Emil i Lønneberget. 5.trinn hadde eventyr som tema. Vi på 2.trinn fikk lov til å være publikum, det var stas! Vi fikk også besøk av Sandnes bibliotek - takk for gode tips og en spennende lesestund!