Velg seksjon Samarbeidsutvalet (SU)
Espedalsvegen 156 4110 Forsand Vis på kart
Telefon: 51700201 Send e-post til oss
Redaktør: Sjur Atle Kleppa
Her kjem informasjon om endringar i skulemelkordninga

Tysdag 18.juni var ungdomsskulen på besøk i Sandvedparken. Me deltok i Sandvedparkfestivalen der alle ungdomsskulane i Sandnes deltar. Me hadde ein fin dag der elevane kunne vera med på fleire ulike aktivitetar. Det var god underhaldning frå scenen der vidaregåande skular viste song og dans. Me gler oss allereie til neste år!

Forsand skule vil i samband med FAU og Førebyggande teneste markere verdensdagen for psykisk helse. I år er tema «Vær raus».

Sett av 4. oktober kl 18.30 - 20.30 til åpent foredrag av Alexander Skadberg i idrettshallen.

Skulen sitt samarbeidsutval (SU) vedtok på møte 30. mai ny plan for heim-skule samarbeid. Planen er eit resultat av samarbeidet mellom prosjektgruppa «Den gode skulen i Forsand» og FAU. Link til planen finn du her. Planen vi og bli laga i papirformat og delt ut til alle heimane i haust.

Alle grunnskular skal ha eit samarbeidsutval (SU). Du kan lesa meir om oppgåvene til SU på Foreldreutvalet for grunnopplæringa (FUG) sine sider. Der vil du og finna anna nyttig informasjon om t.d. samarbeidet mellom heim og skule, eleven og føresette sine rettar, mobbing og tilpassa opplæring.