Velg seksjon SFO
Espedalsvegen 156 4110 Forsand Vis på kart
Telefon: 51700201 Send e-post til oss
Redaktør: Sjur Atle Kleppa
Det er 17 dokumenter i arkivet.
Her kjem informasjon om endringar i skulemelkordninga

Vi gler oss til elevane i 1.-4. klasse kjem tilbake til skulen 27. april!

Administrasjonen og dei ansatte på småskulen og SFO har arbeidd etter nasjonal og kommunal veiledar for å sikre ein så god og trygg skuleoppstart som mogleg.

For informasjon om korleis vi har førebudd skulestart, sjå lenke til skulen sin plan for åpning her .

Sjå informasjon om Sandnes kommune sin informasjon om skulestart her

Har du spørsmål kring skuleåpning, ta kontakt!

Med vennleg helsing rektor Monica Helgøy

Foresatte vil få tilbakebetalt SFO-utgifter for antall dager SFO er stengt. Tilbakebetalingen skjer på et senere tidspunkt.

Se mer informasjon her: https://www.sandnes.kommune.no/aktuelt/tilbakebetaling-for-barnehage-og-sfo/

Me er heldige! Feststemte barn og engasjerte vaksne! Knalllkjekke dag på SFO!

Det er nå lagt ut påmeldingsskjema for dei som har behov for SFO tilbud i juleferien. Siste frist for påmelding og innlevering er fredag 29. november.

Pappesker og sparkesyklar er omtrent like kjekt!

Påmeldingsskjema til dei som treng SFO tilbod i sommarferien ligg no ute på SFO si side. Merk søknadsfrist 23 mai!

Kjempekjekke dag på SFO med bursdagsfeiring og påske rebus. Påskehanen overaska med påskeegg til alle:)

Me er no kome godt i gong her på SFO. Barna byrjar å bli godt kjent med reglar og rutinar. Det er 29 påmeldte barn dette skuleåret, så gruppa er stor. Det ser ut til at barna trivest og det er mykje god leik. Me vaksne kjenner oss heldige som får sjå den gleda som barna syner når dei har laga noko som dei vil ha med heim, til mor eller far, det glitrar i augene deira. Me er svært nøgde med den gode oppstarten og me gler oss til fortsettelsen. Utover hausten vil me ha ulike aktiviteter der barna treng ekstra hjelp frå ein vaksen. Me vil då dela dei inn i mindre grupper slik at alle kan få den hjelpa dei treng. Det er viktig å oppnå mestringsfølelse gjennom å skape ting, dette er med på å styrke sjølvbilde og sjølvtilliten til barna,som igjen gir dei ekstra styrke til å handtera livets utfordringer som ventar dei seinare i livet. Dette er den viktigaste oppgåva me har i SFO og me vaksne vil gjera alt me kan for at kvar enkelt barn skal kjenne meistring gjennom leik og aktiviteter!