Velg seksjon Skulemiljøutvalet (SMU)
Espedalsvegen 156 4110 Forsand Vis på kart
Telefon: 51700201 Send e-post til oss
Redaktør: Sjur Atle Kleppa

SMU sine oppgåver (henta frå Utdanningsdirektoratet sin rettleiar):

Skolemiljøutvalet skal arbeide for å auke deltakinga frå elevane, foreldra, skolen og dei tilsette i arbeidet med skolemiljøet. Elevar og foreldre skal vere i fleirtal i utvalet. Utvalet skal gi råd til skolen i arbeidet med skolemiljøet, men har ikkje rett til å gjere bindande vedtak. Skolemiljøutvalet kan òg be skolen setje inn tiltak for å betre det fysiske og det psykososiale miljøet på skolen. Alle grunnskolar og vidaregåande skolar har plikt til å ha eit skolemiljøutval. Elevar og foreldre har ein rett til å bli høyrt!

Her kjem informasjon om endringar i skulemelkordninga

Vi anbefaler å lese  det Fylkesmannen i Rogaland skriv om elevar sin rett til å ha eit godt psykososialt miljø på skulen.

Alle elevar skal ha det godt på skolen

Tysdag 18.juni var ungdomsskulen på besøk i Sandvedparken. Me deltok i Sandvedparkfestivalen der alle ungdomsskulane i Sandnes deltar. Me hadde ein fin dag der elevane kunne vera med på fleire ulike aktivitetar. Det var god underhaldning frå scenen der vidaregåande skular viste song og dans. Me gler oss allereie til neste år!

Forsand skule vil i samband med FAU og Førebyggande teneste markere verdensdagen for psykisk helse. I år er tema «Vær raus».

Sett av 4. oktober kl 18.30 - 20.30 til åpent foredrag av Alexander Skadberg i idrettshallen.