Velg seksjon Framside
Telefon: 51789300 Send e-post til oss
Redaktør: Sylvia Gjersdal
Vervarsling frå yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
Mobbeombudet kan bistå barn og unge som ikke har det trygt og godt i barnehagen eller på skolen.

Mobbeombudet for barnehage og grunnskole i Rogaland jobber for å sikre at alle barn og elever har det trygt og godt i barnehagen og på skolen, og at deres rettigheter blir ivaretatt.

Mange barn, unge og deres foreldre opplever å bli hørt når de forteller barnehagen og skolen om manglende trivsel eller andre forhold som gjør dagen vanskelig. MEN det er også dessverre mange som opplever å stå svært alene i en slik situasjon. Når dialogen er vanskelig, kan råd og veiledning fra mobbeombudet være et alternativ.
Ta kontakt for spørsmål eller for å avtale et besøk. Ikke nøl med å ringe eller å sende Marit Nygård Roth en e- post.
Telefon: 454 45 989
e- post: marit.nygaard.roth@rogfk.no