Velg seksjon 1.trinn
Viervegen 10 4351 KLEPPE
Telefon: 51789300 Send e-post til oss
Redaktør: Sylvia Gjersdal
Med 21 innslag på 5.-7.trinn og 30 innslag på 1.-4.trinn fekk alle å sjå nokre av dei fantastiske talenta på Kleppe skule.
Då det var så jamne resultat måtte desse finreknast før elevrådsstyre kunne avsløre resultata. Legg det difor og ut her om nokon er spent.
God påskehøgtid til alle og første skuledag etter påskeferien er tysdag 2.april.

No er det opna opp for bestilling av skulemelk og frukt for skuleåret 2023/2024.

www.skolelyst.no

www.skolefrukt.no

7 + 6 trinn har tilbod om skulekantine. Dei som vel det tilbodet får frukt inkludert i kantinetilbodet og treng ikkje bestilla på skulefrukt.

Vedlagt finn de referat frå møte om prosess for oppstart av Kleppelunden skule.

I august 2024 opner Kleppelunden skule, de finn meir informasjon om prosessen i referatet vedlagt.

Då er ein ny sjekk overrekt til TV-aksjonen. Denne gong var det Redd barna sitt arbeid med «La barn leve i fred».
Godt jobba alle saman!
Stas at elevrådsstyret fekk overrekt sjekken føre ein fullstappa aula tidligare i dag.

Velkommen tilbake til ein normal skulekvardag utan kontaktreduserande tiltak!

Elevane teikna og skreiv ALT BLIR BRA - og nå er vi endeleg der!

Det er ikkje lenger begrensningar på antal personar på arrangement, det betyr at klasse- og trinnarrangement i fritida kan arrangerast som før.

Dei grunnleggjande smittevernråda gjeld likevel:

1. Sjuke må vere heime (ved nyoppstått luftvegsymptom må ein vere heime til negativt testresultat Covid 19 føreligg eller ein er symptomfri)
2. Vi har god hand- og hostehygiene

Her finn du informasjon til foreldre om korona på fleire språk og tips til gode lærings- og leikeaktivtetar.

Trykk på les meir for lenker.