Publisert: 22. september 2023 | Sist endret: 22. september 2023 | Forfatter: Sigurd Schaathun

Nyhetsbrev fra minskole.no/mosby

Hvis du vil få epost når vi legger ut ukebrev eller andre ting, kan du melde deg på vårt nyhetsbrev. Den lenken ligger øverst på hver side. Og leder deg til en side der du kan skrive inn epostadresse og velge hva du vil følge med på. Velg din(e) klasse(r) og hukk av på varsel om nye dokumenter for å få ukebrev fra skolen.

Da får du en e-post med bekreftelse.

Vi ser at mange abonnerer på "feil" klasse og har fått melding om at det er vanskelig å melde seg av eller endre.

Her er en bruksanvisning:

Når du trykker nyhetsbrev er det også en knapp for meld av

Skriv inn din epost-adresse og trykk meld av.

Da får du en epost som ser slik ut:

Trykk på lenken i eposten. Da kommer du til denne nettsiden:

Legg merke til nedtrekksmenyen øverst. Der kan det stå Mosby Oppvekstsenter - slettet. Det er fordi vi fornyet nettsiden før jul. Hvis det står det, må du velge Mosby Oppvekstsenter. Da kan du redigere: Kryss på de sidene du vil følge med på, og slett kryssene for de sidene du ikke vil følge med på. For å få ukebrev i skolen, må du krysse av på dokumenter for din(e) klasse(r).