Velg seksjon 2.trinn
5.trinn
6.trinn
7.trinn
Elevar og tilsette ved Hognestad skule ønskjer dykk alle ei god påske! Oppstart for SFO og skule etter ferien er onsdag 3.april.

Prosess på Hognestad skule for endring av kommunal og lokal forskrift mobilfri skule.

På skøyteisen og i akebakken.

Det går mot mørkare tider og me oppmodar om at me no må finna fram refleksen igjen.

Refleksdagen blir markert over heile landet torsdag 19. oktober. Målet er å få folk til å bruke refleks slik at dei ikkje havner i ei ulykke.

Trygg Trafikks sine beste reflekstips:

1. Fest refleks på alle jakker og bagger
2. Legg refleksbånd i skoene
3. Bruk refleks som beveger seg når du går, da synes du best
4. Bruk minst to reflekser slik at du er synlig fra alle kanter
5. Heng refleksen i knehøyde eller bruk slapwrap på bein

''Refleks er den billigste livsforsikringen du kan ha! Med refleks blir du synlig i trafikken. Bruk alltid refleks som beveger seg når du går, og husk å bruke to reflekser, en på hver side, slik at du er synlig fra flere kanter.'' Trygg trafikk

Nytt telefonnummer : 51 77 61 11

Felles epostadresse: familiesenteret@time.kommune.no

Alle elevar har rett til eit trygt og god skulemiljø som fremmer helse, trivsel og læring.
Me vil at alle våre elevar skal oppleva ein inkluderande, trygg og god skulekvardag.

Det er no opna for bestilling av skulemjølk for skuleåret 2023/2024

Skolelyst, mjølkebestilling her