Forsterket skoletilbud
Telefon: 71575570 Send oss e-post
Redaktør: Knut E Olsen
TV-Aksjonen 2021

Gi et bidrag på den digitale TV-aksjonsbøssa!

Elevrådet ved Dale barneskole har opprettet en Spleis som innsamlingsbøsse til TV-aksjonen

I år går TV-aksjonen til Plans arbeid mot barneekteskap.
Vi håper at familier, venner og gode naboer i lokalmiljøet har lyst til å gi et bidrag til årets aksjon. Sammen skal vi gi jenter muligheten til å velge sin egen framtid og vie seg til livet. 💙

Hva går pengene til i år?
Årets TV-aksjon går til Plans arbeid mot barneekteskap. Med årets TV-aksjon skal vi nå ut til tre millioner mennesker for å få slutt på barneekteskap i de landene der problemet er størst: Bangladesh, Nepal, Malawi, Mali og Niger. Pengene som blir samlet inn går uavkortet til TV-aksjonen og blir utbetalt direkte til TV-aksjonen sin konto.

Gå inn her dersom du ønsker å gi et bidrag eller hjelpe oss med å dele på sosiale medier: