Forsterket skoletilbud
Telefon: 71575570 Send oss e-post
Redaktør: Knut E Olsen
Velkommen til nissefest

Tirsdag 6. desember klokka 18.00 arrangerer «sosialministrene» ved Dale barneskole nissefest.

Vi starter nissetoget ved Dahlehallen, og går i flokk og følge opp til skolen. Det er veldig hyggelig om man kler seg ut som nisser. Vi ønsker ikke at det brukes fakler pga. brannfare i klær, men lucialys, lommelykter, fjøslykter eller andre lyskilder er det flott om dere tar med. Da vil toget synes ekstra godt i de mørke gatene.

På skolen serveres det saft og kaffe. Det ryktes at det er mange flinke og snille barn på Dale, så nissen og hans gode hjelpere stikker kanskje innom en tur? De gode hjelperne vil vite hvor mange barn som kommer, og derfor ber vi dere om å melde ifra om dette på trinnenes facebook-grupper, eller direkte til «sosialministeren» din innen 18. november.

I år har vi bestemt at arrangementet er gratis. Det er helt greit om noen vil vippse en valgfri sum til FAU, men ikke kommenter på trinnets facebook-gruppe at du har vippset. FAU vil bruke et evt. overskudd på andre gode elevformål. Velg «betal» inne i vipps-appen og søk opp Dale Barneskole FAU eller tast nr. 136383. Merk betalingen med «Nissefest».

Velkommen skal dere være😊!