Velg seksjon Forside
Telefon: 71575570 Send oss e-post
Redaktør: Knut E Olsen
Påske med fadderbarn

Da nærmer det seg påske og da satte 6. trinn av tid til et påskeverksted og til påskelunsj.

Torsdag hadde fadder og fadderbarn påskeverksted. Her ble det dekorert flotte kopper med papir og fjær. Noen tegnet på ansikt og noen lagde nebb på koppen. I koppen ble det lagt litt sand i bunnen, så et lag med fuktig bomull, og til slutt karsefrø. Så håper vi det vil spire og gro godt. Det var godt samarbeid og veldig godt humør mellom fadder og fadderbarn. Dette ble en trivelig stund.

Fredag ble det dekket til påskelunsj. Alle sammen hadde med en liten ting hver som ble satt på bordene. Noen hadde med drikke, noen brød, andre hadde kokt egg, og det var godt utvalg av pålegg. Her fikk vi en kjekk avslutning på uka sammen med fadderbarna. Alle spiste godt og alle var fornøyde da vi gikk til langfriminutt.

Vi på 6.trinn ønsker alle sammen en riktig god påske.

Main Image

Bilde 1 av 32