Besøksadresse Fagerlidal 100 9325 BARDUFOSS Telefon: 93468824 Send oss e-post
Redaktør: Åse Sandvoll Melkild
For ansatte
Pålogging
Husk å ha klær etter vær :)

Det er kaldt ute og mange elever har alt for lite klær med seg og på seg når de kommer til skolen.

Når gradestokken viser kaldere enn -20 grader celsius kan elevene velge å være inne, men det er svært sjelden at det blir så kaldt hos oss. Derimot er det ofte et tosifret antall minusgrader, både -15,-16 eller -19 grader og da er vi ute - og elevene må ha klær for dette. Gode utebukser, lue, buff, tykke votter og gode sko gjør utetida mye hyggeligere for elevene.

Husk også å gi dine elever råd om å ha orden i tingene sine, sjekk gjerne hyller og skiftetøy jevnlig selv, og merk klær og utstyr godt med ditt barns navn. Kun etternavn, navn på søsken og andre venner eller familiemedlemmer gir et detektivarbeid vi sjelden har kapasitet til å løse når vi finner en singel vott eller en støvel :) Er det derimot merket med et kjent navn, kan vi nesten garantere at det vi finner havner på riktig plass.