Besøksadresse Fagerlidal 100 9325 BARDUFOSS Telefon: 93468824 Send oss e-post
For ansatte
Pålogging
Skolemelk

Skolemelk for elevene ved Fagerlidal skole bestilles og administreres av de enkelte foresatte via nettsiden til skolelyst.

Fagerlidal har også valgt å være med på Skolelyst's tilbud "Elevprogrammet" - hvor elevene på 7. trinn administrerer skolelystproduktene mot en godtgjøring som brukes til sosialt samvær på slutten av skoleåret. Les mer om dette her; Elevprogrammet.

Hvilke produkter som tilbys ved vår skole avgjøres av elevrådet i samarbeid med FAU. Bakgrunnen for denne løsningen er at om alternativene blir for mange, blir administreringen av tilbudet her på skolen for komplisert og tidkrevende for de elevene som har ansvaret for utdeling.

Dersom du er elev og ønsker endring i tilbudet tar du det opp med din elevråderepresentant, og er du forelder og ønsker endring tar du det med din FAU representant. Du kan også registrere ditt ønske på nettsiden til skolelyst. Videre vil hhv elevråd og FAU i samarbeid med hverandre behandle innkommede ønsker.