God sommer!
Onsdag 17. juni hadde vi sommeravslutning for alle elever i gymsalen med sang og dans: veldig flinke elever opptrådte for hverandre!
Publisert: 23.06.2026 13:37 Sist endret: aldri Forfatter: Åse Elisabeth Sandvoll Melkild
Ønsker alle en riktig god sommerferie, og så sees vi når skolen starter opp igjen mandag 17. august.