Velg seksjon Forside
For ansatte
Ansatte epost
Hei-aksjon

Dette året kan vi ikke gjennomføre HEI-aksjonen på tradisjonelt vis. Selve “HEI-aksjonsdagen” utgår, men vi ønsker likevel å gjennomføre en solidaritetsaksjon for skolen som planlagt i uke 45. I år har vi valgt å støtte prosjektet i Laos, og vil gjøre oss kjent med dette landet.

Dere har sikkert lagt merke til at vi er godt i gang med å samle inn panteflasker, for på denne måten skaffe penger til HEI-verdens utdanning av lærere og skole i Laos.Denne panteaksjonen vil pågå frem til fredag 23.oktober.

I uke 45 kommer elevene til å bidra med følgende:

1.-6. -trinn vil selge elevprodukter, hvor de som kjøper blir oppfordret til å betale via Vipps 627359

7.trinn har anledning til å bidra med en arbeidsdag (De som skaffer jobb får fri fra skolen en dag.)

I tillegg til dette, ønsker vi å oppfordre alle elever i denne uken, til å gjøre småjobber hjemme. Da er meningen at “lønnen” skal være inntekt for HEI-verden (f.eks. dekke bordet, ta ut av oppvaskmaskinen, støvsuge o.s.v)

VIPPS: 627359