Besøksadresse:Solaveien 84 4316 Sandnes Postadresse: Postboks 583 4302 Sandnes
Logg inn
For ansatte
Ansatte epost
Studenter ved treningsledelse har gymøkter ved SFO

Vi har et pågående samarbeid med lærere og studenter ved treningsledelse på Sandnes Vgs.

Torsdager og fredager mellom klokken 14.00 og 15.00 kommer lærer med studenter i treningsledelse innom og gjennomfører planlagte gymopplegg for barna ved Stangeland SFO.

Dette prosjektet vil gjennomføres hver uke fremover, gjennom høst, vinter og vår, og barnegrupper vil få tilbud om dette løpende.

Våre barneveiledere er selvsagt med og hjelper til i utføringen av timene. Her vil det bli lagt opp til et variert opplegg med fokus på fysisk aktivitet.

Tilbakemeldingene fra barna er at dette har vært veldig kjekt ved tidligere anledninger!

Vi synes at det kan være spennende med litt nye innspill og impulser fra studenter som studerer faget "treningsledelse".