Besøksadresse:Solaveien 84 4316 Sandnes Postadresse: Postboks 583 4302 Sandnes
For ansatte
Ansatte epost
Svømming ved Stangeland SFO

Vi har jobbet med å få kunne fortsette å tilby svømming fremover i Giskehallen for barna på 3&4. trinn ved SFO.

I og med at det er stor rift om å få svømmetid i kommunen, er vi svært fornøyde med å tilby svømming videre for våre SFO-barn.

Vi vil derfor fremover kunne tilby svømming til alle barn på 3&4 trinn som ønsker det hver torsdag fra kl. 14.00-15.00. Påmeldingsskjema i høyre marg på hjemmesiden.

Vi mener at dette er et viktig tiltak for å få barn trygge i vannet, og forhåpentligvis blir svømmedyktige innen de får svømmeopplæring på skolen.

Mange barn har opp gjennom årene lært seg å svømme via svømming på SFO.

Vi håper at alle setter pris på at vi legger opp til dette svømmetilbudet, som et ekstratilbud inkludert i prisen.