Besøksadresse:Solaveien 84 4316 Sandnes Postadresse: Postboks 583 4302 Sandnes
For ansatte
Ansatte epost
Takk for en fin oppstart ved Stangeland SFO

Takker så mye til alle barn og foresatte for en flott oppstart av SFO-året den 1.august.

Våre barneveiledere har tilrettelagt for en god oppstart for alle nye 1.klassinger, slik at de ble mer klare til første skoledag.

Ellers viser vi til "Årsplan med dato SFO for 2022-23", som ligger i høyre marg på hjemmesiden.

Ukesoversikten som ligger i høyre marg på hjemmesiden her, viser de løpende aktivitetene som våre barneveiledere hver uke prøver å gjennomføre sammen med barna.

I perioder vil vi også ha ulike prosjekter i tillegg til ukesoversikten, alt etter tid på året og om det er i tilknytning til ulike høytider.

Våre barneveiledere bruker mye tid på handling og kokkelering for å klare å gjennomføre varmmat for alle barn hver fredag.

Håper alle setter pris på det ekstratilbudet som Stangeland SFO tilbyr ift. matservering hver dag (buffet) og varmmat hver fredag. Plan for varmmat ligger i høyre marg her på hjemmesiden.

Husk også at dersom en må sende endringer fra "Avtaleskjema" ift. barnet ditt på SFO, så sendes mail (før kl. 12.00) med fullt navn og klasse til mail: stangeland.sfo@sandnes.kommune.no

Vi oppfordrer alle til å bli abonnent på vår hjemmeside. Da får du mail når nye artikler legges ut der.

Sjekk ut "Handlingsplan for Stangeland SFO", "Ukesoversikt", "Plan for varmmat", "gymaktiviteter", "Klatring" og "Årsplan med dato for SFO" som ligger i høyre marg på denne hjemmesiden.

Vi takker for en flott oppstart på alle trinn, fine møter med barn og foresatte, ikke minst til alle dere foresatte og barn til nye 1.klassinger!

Sjekk ut "Handlingsplan for Stangeland SFO", "Ukesoversikt" og "Plan for varmmat", "Gymaktiviteter", "Klatring" ved SFO, som ligger i høyre marg på denne hjemmesiden.