Fra komiteens hjemmeside
Publisert: 02. mars 2024 | Sist endret: aldri | Forfatter: Hilde Sollie

17. mai komiteen

Årets 17. mai komite er i full gang med planleggingen av nasjonaldagen! Vi ser fram til å lage et fint arrangement på Hommeren. Vi har gjennom skolen oppfordret elever som ønsker å opptre på scenen inne om å ta kontakt. Fint om dere foreldre også vet om dette og kan spørre barna om de vil for eksempel danse, synge eller kanskje spille et instrument? Ta kontakt med Anette i komiteen før 7. mars om dette er av interesse:) Mobil: 97565864.

Vi har også arrangert en tegnekonkurranse der elevene gjennom skolen sender inn tegninger. Beste tegninger blir premiert under arrangementet og kommer på trykk i 17.mai programmet. Vi håper på en fin dag!

Ta kontakt med leder Christina (mobil: 98458439) om det er noe annet dere lurer på!

Mvh Christina Helland Solum, formann 17mai-komiteen