Trinn Forside
7.trinn
Forsterket avdeling
0.trinn
Hovedadresse Besøksadresse: Postveien 65 4307 Sandnes Telefon: 51338400 og 47503435 Send oss e-post
Postadresse Trones skole, Postboks 583 4302 Sandnes
Redaktør: Mats Herholdt-Bjørnrå
Værvarsel fra yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
Spesialundervisning og SNO når skolene er stengt/delvis åpent pga koronavirus

Avvik fra enkeltvedtak

Mange elever har lovfestet rett til spesialpedagogisk tilbud eller særskillt språkopplæring. Udir har med utgangspunkt i situasjonen vi nå står i lagt ut felles informasjon til de elevene dette gjelder.

Mange elever har enkeltvedtak om blant annet spesialundervisning og  særskilt språkopplæring. I perioden skolene er stengt, vil det ikke være mulig for skoleeierne å gi en opplæring som er helt i samsvar med disse vedtakene.Det er likevel viktig at skolene også her strekker seg så langt som mulig i å legge til rette for at opplæringen er i tråd med vedtakene.Det er viktig at alle elever får utnyttet dagene på en god måte og at de får en viss kontinuitet og progresjon i læringen. Det er viktig at skolen har regelmessig kontakt med elever og foresatte.