Trones skole
Mestringsglede i et inkluderende fellesskap
Meny
Trinn
5.trinn
Forside
Lukk
Om skolen
Administrasjonen
Her finner du oss
Kort om skolen
Våre ansatte
Informasjon
Ledig stilling
Leksehjelp
Ordensreglement
Permisjon
Regler for bruk av Chromebook
Skolemelk
Skolerute
SMIL
Standarder
Trygt og godt skolemiljø
Informasjon til elever og foresatte på flere språk
Mobbeombud for barnehage og skole
Nullmobbing.no
Opplæringsloven kap 9A
Plan for trygt og godt skolemiljø
Samarbeidsorgan
Elevråd
FAU - foreldrerådets arbeidsutvalg
SMU - skolemiljøutvalget
SU - skolen samarbeidsutvalg
Planer/satsingsområde
Kvalitetsplan for et helhetlig utdanningsløp i Sandnes kommune
Leseplan
Læreplanverket
Plan for trygt og godt skolemiljø
Praksisplan skoleåret 23/24
Rammeplan for SFO
Utviklingsplan 23/24
Forside
Helsesykepleier
Sosiallærer
SFO forsterket avdeling
SFO
Elevråd
Trivselsleder
FAU
IKT
Trones skolekor
Sandnes skolekorps
1.trinn
_
2.trinn
_
3.trinn
_
4.trinn
_
5.trinn
_
6.trinn
_
7.trinn
_
Forsterket avdeling
Småtrinn
Mellomtrinn
0.trinn
-
Hovedadresse
Besøksadresse: Postveien 65
4307 Sandnes
Telefon: 51338400 og 47503435
Send oss e-post
Postadresse
Trones skole, Postboks 583
4302 Sandnes
Redaktør
:
Mats Herholdt-Bjørnrå
E-post og dokumenter 5. trinn
Niina Elisabeth L. Jøsvold, 5A
Bård Eide, 5B
Ragnar Paulsen, 5C
Lekseplan uke 45 5A
Lekseplan uke 46
Lekseplan uke 46 5A
Timeplan
Timeplan 5B
Timeplan 5A
2014 C
Flere dokumenter
Drag
0:00
/
0:00
Drag
Oversett siden til et annet språk
Translate page to another language
Traducir la página a otro idioma
Bibliotekassistenter
Skolebibliotekassistenter på Trones skole 24/25
Les mer
BlimE-dansen
Video av BlimE-dansen på Trones skole.
Les mer
KH i Ormaskogen
Kunst i Ormaskogen
Les mer
Pynting av vindu
I dag har vi pyntet vinduene og malt trær og blomster som biene vi laget forrige uke kunne sitte på.
Les mer
5 gode råd fra FUG, Foreldreutvalget for grunnopplæringen
Det viktigste: Senk skuldrene og gjør så godt du kan!
Les mer
Personvern og informasjonskapsler
- © Nyweb AS 2024
Denne nettsiden benytter cookies for en bedre brukeropplevelse.
Les mer