Trinn Forside
7.trinn
Forsterket avdeling
0.trinn
Hovedadresse Besøksadresse: Postveien 65 4307 Sandnes Telefon: 51338400 og 47503435 Send oss e-post
Postadresse Trones skole, Postboks 583 4302 Sandnes
Redaktør: Mats Herholdt-Bjørnrå
Værvarsel fra yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
Gratulerer til Sandnes skolekorps!

I helgen var Sandnes skolekorps med i regionsmesterskapet, og vi gratulerer alle de flotte musikantene med en sterk 2. plass!

Trykk "les mer" for å lese mer om helgens store opplevelse.

Korpset har hatt en tøff periode i mange år, og er fremdeles i en oppbygningsfase - skal tro gleden var stor da de tok 2. plass i mesterskapet.

Det var hele 8 korps som deltok i samme divisjon som Sandnes skolekorps, så dette er stort!

Juniorkorpset fikk også flotte tilbakemeldinger i mesterskapet, og aspirantene som var med fikk en fin opplevelse i selveste "Fartein Valen"-salen i konserthuset.

Gratulerer til alle musikantene, og til dirigent Hanne-Marthe!

PS: 29.02.22 vil det være vervekonsert for alle elevene på 3. og 4. trinn på Trones skole (i skoletiden).