Artikkel
For ansatte
Pålogging
Dembraundersøkelsen

Som informert om i fellesdelen på foreldremøtene, skal Fagerlidal Skole i det videre halvannet året samarbeide med Dembra og som ledd i dette samarbeidet skal det gjennomføres en undersøkelse blant både elever og ansatte. Denne undersøkelsen vil danne grunnlaget for vurdering av hvilke tema vi på skolen hos oss skal ha størst fokus på i dette samarbeidet. Undersøkelsen er anonym, og som foreldre har dere rett til både å se spørsmålene og å evt. be om at deres barn ikke skal gjennomføre undersøkelsen.

Se vedlegg for infoskriv fra Dembra. Dere kan også lese mer om Dembra som organisasjon, metodikk og føringer her; Hjemmeside Dembra

Undersøkelsen er i hovedsak et nettbasert spørreskjema, og anbefalingen er å gjennomføre spørsmål for spørsmål i fellesskap med forklaring, hvorpå elevene velger sine svar og en går videre. Kontaktlærere gjør vurderinger og tilpasser gjennomføringen i sin klasse. Rammer og mer informasjon om dette finner dere på Dembras nettside.

Dersom du ikke ønsker at ditt barn skal ta del i undersøkelsen, gi beskjed til ditt elevs kontaktlærer via Transponder innen utgangen av torsdag 22.09.22.